Jangan lupa click saya :)

Laa patut lah~

Saya ada satu gambar nak share dengan readers saya. Maybe lawak jugak la kot. Kalau kamu rasa tak lawak, suka hati kamu. Tapi saya rasa ianya lawak. Mari kita straight to the point.

Malam tadi, saya nak register hostel secara online. Lepas tu, lets picture do the talking.

Click to enlarge [heh. ini pun perlu bagitau ke?]

La.. Sejak bila pulak saya jadi MALE nih. [amek kau. color kuning lagi font] Isk isk isk. Entah2 selama ni saya tak dapat hostel sebab ni kot. Haha. [Boleh ke guna alasan ni?] Lepas ni kalau successfull list keluar, saya kene check jugak kat hostel lelaki. Mana tau kot2 ID saya ada kat situ. Hikhikhik.

Ok, sempena tahun baru 2010 ni, saya ingin membuat sedikit perubahan berkaitan dengan blog saya. Eh. Jangan risau. Perubahan kecil saja. Sebelum saya mengakhiri setiap entry saya, saya akan sertakan sekali Fun Facts mengenai saya. [eh gediknya. Macam kau Mickey Mouse saja nak ada Fun Facts]. Oleh itu, saya mulakan dengan entry yang ini.


Tata~

Fun Fact:
I'm a chocolate lover. Yummy~




Lose/Gain Weight Now Ask Me How
http://getstartwithherbalife.blogspot.com/

2 orang bisik-bisik:

Dancer said... Best Blogger Tips

JUMPA BLOG TEELA! wahkakaka

syeera said... Best Blogger Tips

haha. baca la kalo rajen. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...