Jangan lupa click saya :)

My Favorite Month = May~

Yeayy. Sekarang bulan May. Bulan favorite saya~ Kenapa? Isk. Tanya lagi. Sebab May bulan BIRTHDAY saya laa. Bila bulan May, mesti kena update blog banyak2. Tamo jadi macam last month. Saya takde entry untuk bulan April. Sungguh menyedihkan T_T.

Ok. Habis cerita sedih [tak sedih pun sebenarnya] Tahun ni rasanya birthday saya best banyak dari tahun lepas. Kenapa dengan tahun lepas? Click sini. Pergi tengok sendiri kenapa tak best. Berbalik kepada birthday tahun ni, tahun ni best sebab, saya boleh celebrate birthday saya dekat rumah dengan family~ horeyy!! *lompat2 atas katil* Selalunya time2 birthday saya, saya slalu ada kat MMU tengah study week. So family saya akan call or sms saja. Tapi, tahun ni boleh dengar secara live dorang wish dekat saya. Hohoho~ Nak minta mama belikan kek lah. Seronoknya~ Seronoknya~

Saya nak hadiahakan apa eh untuk diri saya? Saya nak hadiahkan Nokia N8 lah. Ke digital camera? [ye. saya tau saya memang tak ada digital camera T_T] Tapi rasa macam nak netbook jugak. Isk. Pening kepala nak fikir hadiah apa nak beli untuk diri sendiri. Nanti la decide. Haha. Saya tidak mengharapkan apa2 hadiah dari mama papa saya. Hanya ucapan "selamt hari lahir" sudah memadai. Comel tak? [padahal awal2 lagi dah mintak time bagi birthday present utk mama papa haritu. ;p]

Oh. Kamu nak tau hadiah apa yang paling saya idam2kan eh? Saya mengidamkan seketul kereta. Ye. Saya nak kereta. Tapi bila mintak dekat mama papa dorang buat2 tak dengar je. Kesian kan? Hahaha. Ala. Tak payah kereta baru pun. Kereta ber"hand2" pun takpe. Kereta-kontot-merah-sport rim-kuning tu pun boleyh je. Kereta tu comel. Saya suka. Tapi macam biasa, mama papa akan buat2 tak dengar. Hehehe. [eh. baru tadi cakap tak meharapkan hadiah. ceh. memang sungguh gedik]

Takpe. Bak kata boyfriend saya, "kalau ada rezeki, tak kemana". So, kalau saya tak dapat lagi tu, maknanya belum ada rezeki la tu. Rezeki tu jalan2 dulu kat tempat lain agaknya. :D.

Oklah. Oh. Sebelum saya mengundur diri, [wah. macam ayat syarahan je] saya nak mintak sorry sebab entry kat bawah ni saya tulis, next entry saya nak update pasal Herbalife kan? Tapi saya tak update lagi. Hehe. Nanti bila2 saya cerita pasal Herbalife pulak. Bacalah sampai pengsan. Haha.

Orait~

Tata


Fun fact: [menda ni pun sama. Kejap ada kejap takde. Anggaplah ianya chipsmore]
I'm a cat lover.

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...