Jangan lupa click saya :)

My birthday present~

[isk. dah bulan 6 pun tak habis2 cerita pasal birthday] Eh. suka hati lah. Saya dapat birthday present~ Suka sangat~ Tapi birthday present saya bukan dalam bentuk barang. Walaupun simple, tapi saya suka~

Thanks Mama, Papa, Adik, n my dearest B

Nak tau apa mereka bagi?

Mama papa:
Mereka tak belikan saya barang pun. Mereka bagi saya duit saja. Kata mereka,

"anak mama papa ni dah besar, tak tau nak belikan apa. Kang kalo belikan barang, takut tak suka pulak. Ameklah duit tu beli apa yang teringin."

Wah. begitu heaven! Mama Papa ni macam tau2 je anak mereka suka $$. Maka, lepas ni saya akan shopping~~~ Hahaha. Thanks mama papa~ sayang mama papa sangat2~ Berapa jumlah yang mereka bagi? Oh. Biar saya saja yang tahu. Tapi, cukuplah untuk saya bershopping sakan. Heheh. Tapi B saya cakap jangan membazir. Ok baik. Tak membazir. Tiba-tiba saya terfikir. Kalo ada rezeki, saya nak pergi Bali bulan July ni. Ok spend duit ni untuk pergi Bali lah. Tak payah shopping. :D. Kalo tak pergi Bali baru shopping.

Adik:
Adik pun sama. Tak belikan saya barang. Tapi adik belanja kiteorang satu family makan sempena birthday saya~ Hehe. Thanks adik~ Adik saya memang banyak duit. Nanti saya nak pow dia ice blended lagi. Sayang budak ni sangat~


B:
Hadiah daripada B sangat sweet. Maybe the best birthday present ever~ B buat satu video untuk saya yg sweet gila ok. Sampai terkeluar tears of joy. Hikhikhik. Nampak? Begitu sweet video tersebut. Tapi video tu only for my eyes. Takmo share dengan semua orang. Haha. Saya memang kedekut. ;p

Thanks untuk semua birthday present~ saya sangat suka~ *happy*

Tata~


Entry ni tak ada random fact. Sebab saya malas nak fikir. Sekian.

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...