Jangan lupa click saya :)

Dah Ogos?

Alamak~ isk. Tak ada update untuk bulan July. Aiyakk~ Huk. Takpe lah. Anggaplah July itu tidak wujud. [eh. suka hati kau saja]

Saya nak share dengan kamu birthday present yang saya bagi dekat boyfriend saya. Kikiki. [Ayooooooooo tak habis lagi cerita birhday present dia] Isk. Saya dah janji nak tujuk kan haritu? Oleh itu, saya tidak boleh mungkir janji. Saya akan tujukkan juga walaupun sudah bulan Ogos. Saya tidak pedulik!

Saya bagi ape? Yeahh. Saya bagi couple T. Hohoho. Comel kan saya kasik couple T dekat boyfriend saya. Gahahaha. Oi Oi. Ni bukan couple T beli kat kedai tahu. Saya jahit sendiri ke? Tak lah. Saya bukan tahu untuk menjahit sehelai baju pun. Apatah lagi dua helai baju. Tapi yang tak bestnya, kitaorang belum berkesempatan untuk pakai couple T saya yang comel tu. Reason nya adalah kerana kami terlalu bz untuk keluar dating. Asek ulang alik pergi office Herbalife saja. Maka masa untuk kami dating lenyap begitu saja. Oleh itu, saya tak adalah gambar kami berdua berposing-posing dengan couple T tersebut.

Hoooooooooo sudah tentu kamu kecewa kerana saya takada gambar Couple T tersebutkan? Tapi jangan risau. Saya ada bekap plan. [Ewah!]. Ada ni gambar. Nah nah. Saya kasik kamu tengok. Tengok la tengok la. Lepas tu mesti cakap "comelnyaaa". Mesti kena cakap sebab saya suruh.


Tadaaaaa~~~~



Comelkan? Saya tahu. Hahahah. Kalo kamu ckp "biasa aje" Saya tak kisah pun sebab boyfriend saya cakap comel. Heeeee :D. Kan betul saya ckp saya tak beli kat kedai. Baju ni pun ada seketol je kat muka bumi ni. [wah begitu confident] Ye la. kalo ada yang design sama skali pun, tapi nama tu tak mungkin sama betul tak? Kalau sama saya nak ambil gambar dengan orang tu lah. :D

Dalam gambar ni ada salah eja sket nama boyfriend saya. Kehilangan "H". Tapi yang betul-betul punya dah ok. Soo ini saja lah benda sweet yang saya boleh fikir buat masa tu. Tapi still tak boleh lawan video boyfriend saya yang lagi sweet. Kami couple yang manis. Haha.

Ok. Dah habis cerita

Tata

Random fact:
Saya seorang yang tinggi.

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...