Jangan lupa click saya :)

Apa kau merepek ni?

Alolololo~ ciannya blog saya kena tinggal sorang2. Dah lama saya tak melawat kamu wahai blog. Sebenarnya saya macam tak ada cerita nak borak-borak dengan kamu. Kalau ada pun, saya malas pulak nak tulis kat sini. Ahahaha. [baik tak perlu ada blog jika begitu].

Sekarang pun saya tak tau nak cerita apa. Cuma jari jemari yang menari-nari di atas papan kekunci tanpa sebarang arah tujuan. Ewah. seperti menulis di dalam novel pulak lagaknya. Em.. Em.. Em.. Ha! Hari ni saya puasa. Tapi rasa macam nak berbuka dah. [Boooooo~] Macam tak larat la. Kaki rasa sakit. [ini adalah alasan yg tidak logic. apa kena mengena kaki dgn puasa?]

Em.. Em.. Em.. Dah la. Tak tau dah nak tulis. Kepala saya buntu. Mana tah suma idea2 saya untuk menulis. Mereka pergi bercuti mungkin. Kan? Ke tak? Apa kau cakap ni?

Em.. Em.. Em.. Em.. Tata la kot?

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...