Jangan lupa click saya :)

Enggang yang notty


[Atas sebab-sebab tertentu, saya cerita lambat sikit pasal kisah burung enggang ni]
Hari Ahad lepas (12 July 2009) selepas menghadiri kenduri kahwin Aishah, saya telah pergi ke taman burung dengan HIM. Tapi saya tak masuk dalam taman tu. Saya pergi minum-minum je. Saya ada order fries and nugget. Masa saya tengah syok-syok makan, ada burung enggang curik fries saya~~ Nak tengok gambar? Meh meh.



Sebelum tu tengok gambar burung yang jinak ni dulu
Burung yang jinak. [tak tau spesis ape]



Saya dan burung yang tak tau spesis ape tu





Ha. sekarang gambar burung enggang yang notty sebab curik fries saya.

Selumber badak dia je kan nak curik. Naseb saya dah takmo fries tu. Kalo tak, saya goreng burung enggang tu. ;p

Oklah.

Tata

2 orang bisik-bisik:

~Rein~ said... Best Blogger Tips

best~
nk curik jugak r...:P

syeera said... Best Blogger Tips

hahah. mkn free burung tuh. rein kene jadi burung enggang la baru leh curik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...