Jangan lupa click saya :)

Tidurku lena

Fuhh~ Fuhh~ Fuhh~~ *tiup habuk*

Yeah. I'm back. Beberapa minggu ni bz sikit la. [alasan yg sama digunakan tiap kali tak update blog].

Ni nak cerita satu benda. Hari rabu hari tu, (8/9/2009) saya dikejutkan dengan satu surprise yang comel dari Kem. Impian saya untuk mendapatkan BLACK bed sheet set telah tercapai. Ye benar~ saya kini lena di atas BLACK bed sheet set saya yang baru itu. Heeee :D

Tak percaya? Nak bukti? Boleh.. Boleh..


Ha. Sekarang dah percaya? Kem siap pasang sekali tau. Balik bilik tiba-tiba tengok katil dah jadi BLACK. Hehehe. Thanks Kem. Thank you sooooo much~!!! *hugs*. Tiap-tiap hari rasa nak golek-golek je kat katil. Hikhikhik.

Oklah. Nak p golek-golek jap.

Tata

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...