Jangan lupa click saya :)

White dress part 2

Ha~ ingat lagi cerita pasal White dress hari tu? [Sape tak ingat, ketok kepala. Entry tu kat bawah ni je.] Okeh2. Berenti ketok kepala. Kesian pulak tengok. [Boleh nampak ke?]. Mari baca cerita pasal birthday party Nik. Actually, kiteorang datang lambat sikit [sebenarnya bukan lambat sikit. Tapi lambat banyak] sebab pukul 7.30pm baru confirm ada kereta nak pergi. Ni semua salah Halu. Haha. Oh. Lupa bagi tau. kiteorang tu adalah Saya, Mukhlish, Sanie, Soul, Halu. Orang lain pun ada jugak datang lambat. Tapi tak payah la cerita. Nanti separuh entry ni cerita pasal orang datang lambat je. Tamo tamo.

Birthday party Nik best. [kalo ckp tak best nnt Nik marah. Hehe. Kidding je Nik~]. Makanan semua yummy~ *thumbs up*. Lepas tu siap ada game lagi. Tapi saya tak join. Saya tengok dan gelak saja. Semua yang hadir malam tu mengikut theme yang dah ditetapkan oleh Cik Nik ni. Lelaki pakai baju hitam, perempuan pakai baju putih. Persoalannya kini, berjayakah saya mencari dress/baju putih tu? Mesti la berjaya~~ Kalau tak, saya tak pergi la birthday party Nik. Nak tau macam mana boleh berjaya? Saya berjaya tukarkan baju hitam saya jadi color putih atas bantuan fairy. *ching* baju pun bertukar putih. Takdelah. Tipu je. Ok2. Serius. Bila saya korek-korek almari saya, saya jumpala baju putih. Ada je rupanya. Cuma saya lupa akan kehadirannya. Sorry baju. Sebab awak color putih, tu pasal saya buat-buat lupa.

So malam tu saya showed up macam ni.

Ye ye. Saya tau saya dah kurus. Nanti saya cerita macam mana saya kurus. Eh yeke? Ke kamu tengok saya sama saja? Kalau sama saja, salahkan mata kamu.

Itu jelah rasanya nak cerita. Update lambat sikit sebab baru mintak gambar dari Rein. Ada banyak lagi gambar. Tapi malas nak upload kat sini. Tengok kat Facebook je la. Itupun kalau kamu kawan saya kat Facebook. ;p.

Tata


0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...