Jangan lupa click saya :)

Bridges dinner @ Le Meridien Hotel

Sekarang baru dapat update sebab baru dapat gambar. Isnin lepas, (20 April 2009) saya, Kak Irene, Nue, Zatil perform kat Le Meridien Hotel sempena Bridges dinner. Selain kami, ada lagi student MMU yang perform kat situ. Siang tu ada talk kat Grand Hall MMU Cyberjaya, malam tu mereka punya dinner la pulak. Talk pasal ape pun saya tak tau sebab tak berkesempatan nak menghadirkan diri sebab kami semua dah kene bergerak ke Le Meridien Hotel waktu talk tu berlangsung. Bukan calang-calang orang yang hadir untuk talk and dinner malam tu. Antara VVIPs yang hadir adalah Jesse Jackson [more on Jesse Jackson, click here], Tun Dr Mahathir, Tun Dr Siti Hasmah dan ramai lagilah. Rasa sangat proud dapat perform depan all the VVIPs. Bukan senang ok nak dapat peluang yang macam tu. Tak perform time Festival Tari hari tu pun takpe lah. Dah puas hati dapat perform depan VVIPs ni. Sempat jugak snap gambar dengan Jesse Jackson, Tun Dr Mahathir, Tun Dr Siti Hasmah. Tak percaya? Lets picture do the talking~

Time rehearsal

Cantikkan background tu :D

Ni dalam oven. Tu pasal sume muka merah. Haha

Kak Irene evil

With Kak Enna

Perempuan melayu terakhir

Me and Kak Enna

With Jesse Jackson :D :D [dia sangat tinggi ok]

With Tun Dr Mahathir. Siap buat peace lagi ;)

Me and Tun Dr Mahathir

With Tun Siti Hasmah. Our Chancellor

With Marina Mahathir

Me and Marina Mahathir

Sekarang dah percaya? :D


3 orang bisik-bisik:

Ariffudin said... Best Blogger Tips

Wah! Best2.. :p

Td aku tgk fb ko. Album waktu zaman sekolah dulu betul2 wat aku tersentuh. Haha..

syeera said... Best Blogger Tips

best weii.. aku jmpa Tun Dr Mahathir~ hehehe.

rindu zaman skolah kan ariff?. hehe

Ariffudin said... Best Blogger Tips

Tu la.. Jeles aku ko dapat jumpe die. Rindu sgt2, Sya. :p Biler tgok gambar2 tu balik, aku pun xsedar yg kite ada bergambar camtu. Haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...