Jangan lupa click saya :)

Festival Tari dah berakhir

Woahh...Akhirnya berakhir sudah Festival Tari Piala Tun Dr Siti Hasmah 09. Lega. Happy. Terharu. Macam-macam perasaan ada. Lega sebab segala tanggungjawab dah selesai. Happy sebab event berjalan dengan lancar. Terharu sebab semua committee berkerja keras untuk event. Pastu nak ucap TERIMA KASIH banyak-banyak kat SEMUA DANCERS. Saya sangat berpuas hati dengan persembahan korang semua kerana matlamat HICOM SAKTI dah tercapai. Hohohoh. Tak sia-sia la kena marah. SORRY la sebab marah-marah, jerit-jerit. Hehehe. Marah tu bukan sebab benci, tapi sebab nak suruh korang buat yang terbaik la. Hasilnya jadila macam malam tadi. Jerit-jerit tu sebab kalau cakap slow-slow nanti tak dengar pulak. :P Anyway korang did a good job. Seryes. Tak tipu.

Tiba-tiba terasa sedih pulak bila teringat conversation dengan Haziq dalam kereta dia semalam

Haziq : U enjoy tak event?
Saya : Eyy.. Mesti la. First event SAKTI and FIRST event I kot. Mesti la enjoy. U dah join banyak-banyak event kan? Mesti dah biasa.
Haziq : Tapi ni macam LAST event I. I Rasa sedih pulak.
Saya : Ala.. Haziq.. U cakap macam tu I rasa nak nangis. :(

Ok. Dah abes drama. Hehe. Okla. Nanti saya update lagi cerita pasal Festival Tari and upload picture masa event tu ye. Sekarang tak dapat gambar lagi. Bila dah dapat, saya upload banyak-banyak bagi korang tengok.

Tata.

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...