Jangan lupa click saya :)

Tagged by Ariff


The questions are:

1. Do You Think you're HOT???

Hmm.. Entah la. Terpulang kepada orang yang menilai.


2. Upload gambar kegemaran anda?


3. Kenapa anda suka gambar ini?

Sbb ia nampak menarik dan saya nampak kurus! :D


4. Bila kali terakhir makan pizza?

Can't recall


5. Lagu terakhir yang anda dengar?

Massari - Real Love


6. Apa yg sedang anda buat selain selesaikan tag ini?

Watching ANTM Season 12 Episode 5 [sungguh multi-tasking]


7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan apa?
Teela


8. Tag lagi 6 org *soalan seterusnya ada kaitan dengan orang yang anda tag!

[ayoo.. ramainya 6 org! nak tag 4 je]

1. Kem

2. Kak Iman

3. Paez

4. Kak Anis

5. -

6. -


9. Siapa No.1 pada anda?

Bestfriend & also my roommate


10. Org No.3 ada hubungan dengan sesiapa?

Dengan saya la. Sape lagi. Kan Paez kan? Wakakaka


11. Kata sesuatu berkenaan org no.5

*saya tak tak tag sape2 kat no 5*


12.Bagaimana dengan org No.4?

Lama tak jumpa Kak Anis. Nanti datang Festival Tari eh.


13.Siapa org No.2?

Kak Iman. Setiap kali jumpa dia mesti rasa nk cubit pipi dia. Geram!


14. Bagi pesanan pada org No.6
*saya tak tak tag sape2 kat no 6*

1 orang bisik-bisik:

Ariffudin said... Best Blogger Tips

Nice pic, Sya.. (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...