Jangan lupa click saya :)

Bulu ayam color2

Hello~

Saya beli bulu ayam color-color. Dah lama saya nak beli bulu ayam tapi selalu malas. Kadang-kadang lupa je. Tadi bila jalan-jalan dalam mini mart kat bawah HB3 tu, terjumpalah bulu ayam yang pelbagai color tu. Terus beli tanpa perlu berfikir 2 3 kali sebab sebelum ni dah banyak fikir. [mini mart HB3 tu kecik saja. Nama pun MINI mart. "jalan-jalan" tu bukan lah seperti window shopping di Pavillion.] Sekarang saya boleh sapu habuk atas meja dengan senang hati. Oooppss! Kantoi meja selalu berhabuk. Memang la. Bilik ni pakai kipas je. Kalau pakai aircond nanti hostel fee naik smpai beribu. Tamo. Sekarang pun hostel fee dah naik tanpa reason. Bencikan. Kalau nak cerita pasal hostel, sampai 7 keturunan pun tak habis lagi. Ppffftttt~ Ok. Tamo cerita pasal hostel atau pun hostel fee. Sakit hati.

Balik je bilik terus guna bulu ayam ni [benda baru mesti teruja sket nak guna]. Sekarang meja dan printer saya sudah bebas habuk. Sangat seronok~ Tapi habuk berterabur kat lantai pulak. Nanti lah baru sapu. [maybe kena beli penyapu baru then baru rajin kot? haha]. Color yang terlibat mewarnakan bulu ayam tu adalah color Pink, [ala tapi dia bukan pink mcm ni. color dia shocking pink] Hijau, Kuning. Saya bagi tau warna je lah. Malas nak upload sekeping gambar bulu ayam. Macam leceh. Lagi pun ia hanya bulu ayam. Tak ada apa yang perlu dibanggakan sangat.

Ok dah.

Tata~

2 orang bisik-bisik:

immeylito said... Best Blogger Tips

hahaha...selamat menyapu habuk2... :p~ bagus anak dara cmni... :p~ btw, speaking of hostel fee naik...my brother kt US pon cmtu....sampai duit scholar die tak cukup...he has to work cuci pinggan kt cafe... huhuhu...kesian...tp takpe...amik sebagai pengalaman nak dewasa... ;)

syeera said... Best Blogger Tips

bahaha. rimas dgn habuk yg mcm dah 1 inci je tebalnya. ;p

nampaknya lps ni kene cari part time job la jugak. adeyh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...