Jangan lupa click saya :)

Exam lagi~

Blerghh~ Exam week datang lagi. Perasan tak? Lepas 2 3 entry, saya cerita pasal exam. Nampak sangat saya jarang update blogkan? Pfftt~ Gila pemalas. Kalo malas nak update blog, baik tak payah ada blogkan? Seriously saya ada banyak cerita. Tapi jari ni malas gila nak type. Time jari tengah rajin, cerita pulak takde. [ok seryes. Ni mmg alasan saja.]

Berbalik kepada kisah exam saya tu tadi, saya tiga paper sem ni. Computer Security (20.12.2009), Computer Networks (21.12.2009), Computer Graphic (22.12.2009). Adeyh. Mati. Sekarang dah 18.12.2009. Ada 2 hari lagi untuk 1st paper. Study tak habis lagi. Paper pulak direct. Kena study laju-laju ni Tapi sempat lagi nak update blogkan? Takpe. Demi readers yang saya sayangi. Ok macam sangat gedik. [BTW ada readers ke? Kita anggap saja ada walaupun mungkin macam tak ada]

Dah. Saya tamo tulis panjang-panjang sebab saya kena study laju-laju macam jet. Kadang-kadang saya rasa macam nak jadi scanner saja. Cepat sikit kan? Scan saja, lepas tu semua input dapat. Haha. Ok cukup. Berenti berangan benda-benda yang sememangnya tak akan berlaku. Sangat buang masa. Lagi elok gunakan masa tu untuk buka Facebook. Eh silap. Untuk study. :D

Kepada student MMU, selamat study dan selamat exam~ Jangan lupa tidur jugak. Bagi otak kamu rehat untuk jawab exam. :D

Tata.

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...