Jangan lupa click saya :)

Merepek bersama Kit Kat

Tapi saya tak makan Kit Kat time tulis entry ni. Ha. Exam dah habis. Tapi performance macam tahi. So bersiap sedia saja dengan result yang akan datang. *straight face* Ok habis cerita pasal exam. Tamo cerita banyak-banyak sebab sangat tak menarik. Lalala.

Saya tak sure nak cerita pasal apa. Tapi saya rasa nak update blog. Mungkin sebab nanti time cuti saya agak jarang online or memang tak online terus, so sebab tu saya rasa nak tulis2 kat blog saya ni. Saya akan merindui blog ni selama 3 minggu.

Incik Blog, kamu jangan bersedih di kala ketiadaan saya selama 3 minggu nanti. Tunggu saja kepulangan saya wahai Incik Blog. Nanti lepas cuti, kalau saya RAJIN saya akan update cerita best kat kamu ok. Itu pun kalau RAJIN sahaja.

Kepada my readers, [again, if there is any] saya juga akan merindui kamu. Walaupun saya tak kenal siapa kamu. Haha. Kamu pun WAJIB rindu saya juga. [Nak paksa orang rindu. Boleh? Hoho]

Tetiba rasa entry ni pasal ucapan selamat tinggal selama 3 minggu pulak kan? Ok jugak lah kot. Daripada tak ada motif langsung. [entry sebelum ni pernah ke ada motif? macam banyak merepek saja]

Oklah. Kepada MMU student, selamat bercuti. Jumpa lagi tahun depan ya. Kepada readers saya, kita akan jumpa lagi tahun depan. Siapa yang balik kampung tu, berhati-hati di jalan raya ok. Merry Xmas kepada yang menyambut Xmas~

Happy New Year jugak. Bye 2009. I'm going to miss 2009 soooo much. Saya ada macam-macam memory dalam tahun 2009 ni. Saya akan merindui semua memory tu. T_T. Sebab saya tau, memory tu mungkin tak dapat diulangi lagi.

Dah. Rasa nak nangis.

Tata

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...