Jangan lupa click saya :)

Tuna Party~

Hari Ahad yang bosan. Perut yang lapar. Diri yang malas nak turun beli makanan. Tiba-tiba Joel singgah ke bilik. Borak-borak sambil makan kerepek jejari udang Kem (tapi belum bayar) tiba-tiba Joel cakap nak pegi bank. Memandangkan masing-masing sudah kekeringan duit, maka kami pun menapak menuju ke bank.
On the way pulang dari bank...

Me : Weih cine. kedai bawah bukak tak? Aku lapa ah. Nak makan.
Joel : Bukak kot. Tapi aku nak *toot*
Me : Alaa jap lagi la.
Joel : Okeh la. Aku nak beli ice cream

Masuk mini mart kemudian terus menuju ke peti minuman and grab Lipton Clear Green (I'm addicted to this drink. Sehari tak minum terasa aneh). Berlegar-legar dalam mini mart mencari makan.

Me : Tatau nak beli ape plak.
Joel : Amikla tuna spread nih. Kau satu aku satu.
Me : Takkan nak makan tuna ni je. Aku beli roti skali lah.

Secara ringkasnya, kami membeli tuna spread dan roti lalu makan at my bilik. Kesimpulannya, dinner today adalah roti bersama tuna.


Our dinner.
Left = Mine (merah itu sos, hitam itu black pepper. Thanks to mcD)
Right = Joel (plain. Cina tak makan pedas)

Tuna spread yang terlibat menjayakan dinner hari ini

Maka dengan itu secara rasminya saya sudah kenyang. Sekian. (tapi tadi bukan kirim garlic bread kat Kem ke?)

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...