Jangan lupa click saya :)

Edit edit

Iyah~ Iyah~ Fuh~ *bersusah payah edit blog*  Ha blog saya bertukar wajah lagi. Rajin kan saya? Kenapa saya tukar lagi? ada few reasons behind that. 

  • Saya tak suka side bar sebelah kiri. Bila side bar tu sebelah kiri, rasa macam "aku mesti kena tengok side bar". Paham tak? Macam mata tu automatic pandang situ sebab kita read from left to right kan. Disebabkan side bar ni hanya sesuatu yg patut duduk tepi saja, oleh itu saya prefer dia sebelah kanan. Baru lah takde perasaan "aku kena tengok side bar" [eh panjang pulak kau explain pasal side bar kau yg tah apa-apa tu]
  • Tak cukup navigation bar. Sekarang ni blog saya dah taruk navigation bar~ Nampak tak? Ha? Tak nampak? Tu bawah header tu ada kotak2 pink. Menda tu la. [ke header pun tak tau mana?]. Tapi saya tak abes edit lagi. Template dulu dia dah fixed kan how many. Tapi saya tamak. Nak banyak. [tapi ada banyak pun kau belum guna semua]. So oleh itu, saya decided untuk edit sendiri. Lepas tu saya happy sebab boleh suka hati nak letak berapa banyak pun. Haha.
Ha itu lah antara sebab kenapa tukar lagi. Eh. 2 reasons saja rupanya. Ingat macam banyak sangat. Kenapa saya tak cari saja template yang dah siap dengan navigation bar? Kenapa kena edit sendiri? Eh banyak tanya pulak dia. Sebab template-template yang ada macam tak memuaskan jiwa saya saja. Mesti ada je yang tak kena. Bila edit sendiri, saya boleh sesuka hati nak edit macam mana. 

So sekarang ni blog saya macam ni la pulak. Simple saja. Tapi saya selesa. Lepas tu navigation bar saya tu kamu jangan lupa click. I will update it form time to time. Hehe. 

Ok dah. Nak continue edit my blog. Oh oh. Before that. Saya dah ada formspring [walaupuan macam takde siapa nak tanya apa2]. Feel free to ask me about HERBALIFE or anything. http://www.formspring.me/sy3era. Or boleh tengok dekat side bar saya. :)

Tata~



0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...