Jangan lupa click saya :)

Happy New Year!!!

Saya nak wish kepada semua readers saya HAPPY NEW YEAR!!!!! Semoga tahun 2011 menjadi tahun yg lebih baik untuk kita semua~ Kenapa wish awal sangat? Oh. Sebab malam nanti saya tak ada kat bilik. So nanti tak sempat pulak nak conteng-conteng blog while still in 2010. Hehe.

Ok. Sebelum mengundur diri, mari doa sama-sama~

Ya Allah ya Tuhan ku,
Kau murahkanlah rezeki Mama dan Papa Syeera,
Ya Allah ya Tuhan ku,
Kau permudahkanlah urusan business Herbalife Syeera dan teamnya.
Ya Allah ya Tuhan ku,
Semoga Syeera dan teamnya dapat berkembang dan boleh membantu lebih ramai orang. 

Aminnn~


Saya sambut New Year kat mana? Kat FIT Atrium saja. Hahaha. Sebab ada drama practice. Ok la tu. At least ada buat something. Kalau tak? Sambut kat bilik saja. Haha.

Ok. Dah. Ni adalah entry saya yang terakhir. Eh? Dah takmo tulis blog? Bukan laa. Ni entry saya yang terakhir untuk tahun 2010. Heehehe. 

Tata readers~

See U next year!!!



0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...