Jangan lupa click saya :)

Counting Days *wink*

 Hai Hai

Saya haruslah rajin update blog supaya blog saya tak kecik hati walaupun blog takde hati. [dah mula dah dia nak tulis belit-belit]

Saya sedang mengira hari. Sebab sesuatu yang besarrrrrr akan tiba. Apa? Nak kawen ke? Untuk ketika ini, saya harus membiarkan soalan ini menjadi tanya tanya. Gagagagaga [bukan Lady Gaga. tapi gelak yang tak tau jenis apa]

Hoookayyyyyy. Saya tak mau bagitau kamu lagi apa yang saya tunggu sebab sesuatu yang saya tunggu tu belum ada or belum tiba. Kalau bagitau awal-awal sekali tak jadi, malu pulak kan? Nanti bila sesuatu itu sudah tiba, saya akan invite bagitau kamu okayh! Hehehe. Tak lama dah. Sehari dua je lagi. Ayuhlah berdoa bersama saya supaya segala urusan berjalan dengan lancar ye. Kalau tak lancar, lambat pulak nanti. Hehehe.

Ok dah. Tu je. :D

Tata~ [kenapa Library foyer ni panas dan bising! Boooooo]

 

0 orang bisik-bisik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...