Jangan lupa click saya :)

Blood Donation

Ada dua perkara dalam hidup saya yang saya benar-benar ingin lakukan.

  1. Menjadi organ donor (berjaya)
  2. Menderma darah (masih tidak berjaya)

Ye. Saya memang nak derma darah. Tapi nasib selalu tidak menyebelahi saya. Kadang-kadang, masa tidak bersesuaian. Period pulak. Apabila sudah berpeluang untuk menderma darah, badan saya pula tidak membenarkan saya menderma. Saya dikatakan kurang iron untuk menderma darah. Iron yang ada dalam badan saya hanya cukup untuk diri saya saja. Jika saya derma darah, maka saya akan kekurangan iron. Maka dengan itu saya cuba untuk menambahkan iron dalam badan saya. Tapi tak tau la hasilnya macam mana.

Minggu ini ada Blood Donation Drive at MMU. Saya berharap saya dapat mendermakan darah saya ini. Doa hari-hari supaya dapat derma. Envy dengan orang-orang yang boleh derma darah.

p/s: Saya mempunyai darah type O

2 orang bisik-bisik:

Ariffudin said... Best Blogger Tips

All The Best, Sya.. =P Let's Support Government's Blood Donating Campaign. Hehe..

syeera said... Best Blogger Tips

tenkiu ariff~~~
semogo usaha aku berjaya. aminn..
kalo berjaya nt update kat blog. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...